♪♪ A dallamok, és a zene gyönyörű dolog..Belegondoltál már mi lenne, ha nem lennének, zajok..dallamok?! Ha a madarak sem csicseregnének? Ha a gitáron a húrok nem adnának hangokat? Eszméletlen unalmas lenne nem?!

Ha meghallunk egy muzsikát. Vagy meglátunk egy embert hangszeren játszani, kíváncsiak leszünk..és elmosolyogjuk magunkat. Ez normális. A zene egy pozitív dolog. Átjárja a szívünket..Segít a lélegzetvételben is.

Volt már olyan, hogy nem tudtál koncentrálni? És bekapcsoltál egy zenét, ..Máris könnyebb lett ugye?! Nemértem miért gondolja úgy néhány ember, hogy a zene elvonja az ember figyelmét..Ennél nagyobb butaság talán nincs is.                                                Mit nem adnánk egy dallamért ami , helyettünk beszél, mit nem adnánk egy hangér ami miattunk él, mit nem adnánk a szerelemért ami símogató hangon beszél. /l.Elizabeth/ 

Ugye milyen büszke vagy amikor a gitáron visszajátszod a kotta hangjegyeit..♪♫♪Csodálatos dolog. Halgass zenét.. Hisz minden dal, valaki szévéből szól.

https://m.blog.hu/pa/pannuska/image/kotta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bociii.blog.hu/api/trackback/id/tr681675199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KittyMano_0 2010.01.15. 19:27:14

:).. én mostis zenét hallgatok :$ Szerintem ez egy alap dolog:O És még tanulás közben is, sokkal hamarabb kész leszek. ;) Jólett. :)

$Pichi$ßäßä$ 2010.01.16. 18:35:05

én most pont nem hallgatok!De tanulás közbe én is szoktam zenét hallgatni!brav:D
süti beállítások módosítása